Cumpără

Simplu și eficient, abordarea noastră de bază presupune analiza cerințelor, estimarea proiectului, implementarea cerințelor, livrarea soluției și pregătirea personalului implicat în folosirea sistemului.

Puteți opta pentru una dintre cele două versiuni: OnLine sau OnSite. Versiunea OnLine, "în chirie", este descrisă mai în detaliu aici. Pentru versiunea OnSite, gazduită pe echipamentele companiei dumneavoastră, vă invităm să intrați în contact cu un reprezentant de vânzări.

Componentele serviciilor noastre, cu posibilitatea de ofertare separată, sunt următoarele:

Consultanţă

Colectarea datelor și informațiilor relevante pentru stabilirea nevoilor și aşteptărilor în vederea realizării sistemului informatic

Dezvoltare şi personalizare

Dezvoltarea, adaptarea  şi personalizarea suitei Odoo pentru a răspunde cât mai fidel necesităţilor şi structurii organizaţiei
 

Implementare

Configurarea şi instalarea suitei Odoo şi a infrastructurii necesare, cât şi integrarea acestora cu sistemele deja existente

Mentenanţă şi suport

Asigurarea funcţionării sistemului, actualizarea acestuia conform noutăţilor legislative, migrarea pe noile versiuni, remedierea eventualelor erori şi acordarea de suport

Odoo in regim Cloud/Saas

Aplicaţia se poate utiliza pe baza unui abonament, nefiind necesare achiziţionarea unor licenţe sau alte investiţii în infrastructură

Şcolarizare

Instruirea administratorilor de aplicaţie şi a utilizatorilor cheie în vederea utilizării şi a întreţinerii soluţiei Odoo